Torsdag

Snart är första skolveckan efter jullovet avklarad, och jag kan knappt vänta till att nästa ska börja, inte. Har varit lite tufft att komma tillbaka till skolan efter lovet. Läxor redan första veckan och senare dagar än förra terminen. Men så farligt är det ändå inte.

Vi har Bild och Slöjd den här terminen, bild är roligt och så mem det dåliga är att vi inte har någon musik utan att vi har bild istället. Slöjden kan ju vara rolig men nu är det ju så att vi ska sticka.  Virka kan jag men sticka har jag aldrig riktigt förstått mig på. Men försöka ska man väl? Frågan är bara om jag någonsin kommer att lära mig.

Och imorgon kommer Emma till skolan. Hon är äntligen tillbaka i Sverige! :)

Kram<3
/Tilda


Kommentarer

Kommentarer tycker vi bra om!<3 :

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Har du blogg?

Vad var det nu du ville säga?:

Trackback
RSS 2.0