:)

Jaha, ännu ett nytt år! Jag hoppas alla har haft en bra jul, själv hade jag det jättemysigt med släkten och fick många julklappar. Bland annat en systemkamera! Nu ska jag bara försöka komma igång med fotograferingen så att jag kan lägga ut några bilder på bloggen. Jag hade egentligen tänkt gå ut och fota nu när det är så vitt och fint ute, men det är för kallt!
Mitt rum ligger på nedervåningen, och där var det jättekallt i natt! Jag sov med en tjock pyjamas, kofta, sockor, tjockt täcke och en filt och frös jättemycke! Det konstiga är att det är flera grade kallare på nedervåningen än på övervåningen. Om det är lika kallt i natt tänker jag sova i gästrummet.
Jaha, hur har ni firat in  det nya året då? Själv var jag hos några kompisar i Gränna och firade.

Aja, Gott nytt år!

//Rebecka <33

Kommentarer
Postat av: emma

hej! jag holler med de ä as kallt här ochså! ca 50 graders skilnad från indien! så fryser också as mycket!

jag kommer till skolan i morgon så ses då! puss!

PS:jag bloggar så läs!!

2010-01-14 @ 15:59:39
URL: http://gulabilar.blogg.se/

Kommentarer tycker vi bra om!<3 :

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Har du blogg?

Vad var det nu du ville säga?:

Trackback
RSS 2.0