2010

Så nu är det år 2010, ett nytt år, själv har jag inga särskilfa förväntningar inför det nya året. Eller det skulle kanske vara att det helt enkelt ska vara lite bättre än förra året, inte för att 2009 har varit dåligt men det kan ju alltid vara lite bättre. och så ska jag blogga mera. Hur tror ni att 2010 kommer att bli?

Vad har alla gjort i jul då? Själv har jag firat tilsammans med släkten och haft det jätte mysigt. Fick jätte många böcker precis som jag ville. Jag har redan läst ut fyra av dem och alla var jätte bra, berättar mer om dem senare.
Så god jul och gott nytt år (i efterskott)!

Ha det bra och vi hörs senare allihopa.


Kram<3
/Tilda


Kommentarer
Postat av: seyma

jag har haft det skiit kul, men du nämligen kommer inte få veta det!Du sa inte ens hejdå när vi sluta skooooolaaaan :@ <3

2010-01-03 @ 17:00:04

Kommentarer tycker vi bra om!<3 :

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Har du blogg?

Vad var det nu du ville säga?:

Trackback
RSS 2.0