Sjuuk :(

Jahapp så var man sjuk, har feber och kan knappt prata. Jag har spenderat morgonen i sängen (madrassen på golvet) och har allmänt tråkigt. Och inte ska jag få va sjuk på nån tråkig skoldag. Nej jag ska få va sjuk på en måndag då jag missar musikalen! Nej, nu ska jag sluta sura. Nån som vet nåt kul att göra när man är hemma och är sjuk?

Och alla ni andra har det säkert jättekul i skolan, eller?
Men nu så orkar jag inte blogga mer ska kanske sova lite. Huvudet tar död på mig.

Kram<3
/Tilda

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hoppas du blir bättre snart!

2009-11-10 @ 12:33:57
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: emma

naw!! nusse saknar dej! hoppas du blir bätre snart!!! de är as tomt utan dej!



men du missar inte mycket! allt sugger! och i gentligen har du tur att du är sjuk under den suggiga skol veckan!!



mit tips till dej är att kolla på nått roligt på tv och drika mycket te! så bir du bätre snart!!!

saknar dej!! min lila glädjebringare XD!!<3<3

2009-11-10 @ 22:28:25
URL: http://gulabilar.blogg.se/

Kommentarer tycker vi bra om!<3 :

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Har du blogg?

Vad var det nu du ville säga?:

Trackback
RSS 2.0