New Moon!

Jag och Tilda såg New Moon igår! Den var jättebra! Många har sagt att den var lite tråkig och så men jag tyckte den var jättebra. Bättre än Twilight. Jacob Black, eller Taylor Lautner som han egentligen heter, är såååå snygg!
Haha, ni skulle höra suset och alla långa woooow, som hördes i salongen när han tog av sig tröjan för första gången! Så snygg, asså!







Det var en bra dag, igår. Till skillnad från idag, då vi både hade kökstjänst och tog spruta!
Inte så kul, direkt. Nu måste jag också skriva novell, vilket jag inte orkar. Hela min arm är helt öm, jag har ont i huvudet och jag har absolut ingen fantasi! Min novell kommer förmodligen bli väldgt tråkig, eftersom jag har skrivit mer än en sida, utan någon speciell handling. Jättebra...

Men nu får jag väl fortsätta skriva lite. Det är väl lika bra. Den ska ju vara färdig på fredag.

Ha det bra, hoppas att det går bättre för alla novell-skrivare!

/Rebecka <33

Alla som inte har sett New Moon, måste göra det! Den var jättebra! :D

Kommentarer

Kommentarer tycker vi bra om!<3 :

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Har du blogg?

Vad var det nu du ville säga?:

Trackback
RSS 2.0