Hallå där alla sjuklingar!

Nu tänkte jag bara passa på att hälsa till alla sjuklingar där hemma. Jag mår ju som sagt bättre nu (det var inte svininfluensan). Men tyvärr är min lilla lillasyster sjuk, förmodligen någon influensa. Yippie! Och nu är det såhär att vi ska ta sprutan i skolan på onsdag, och det kan dröja 3 veckor innan vaccinet fungerar helt. Så man får väl försöka vara frisk tills dess då.
Nu hoppas jag bara att alla sjuklingar blir friska. Så jag skulle vilja hälsa och ge många stora kramar till Emma, Seyma och Malin som varit sjuka sjukt länge nu. Vi saknar er jättemycket i skolan. Ni kan inte bara lämna oss sådär! Så jag hoppas ni blir bättre snart.

Krya på er, hörni!

Många kramar till er! <333

/Rebecka

Kommentarer

Kommentarer tycker vi bra om!<3 :

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Har du blogg?

Vad var det nu du ville säga?:

Trackback
RSS 2.0