Fars dag

Jaha, så är det alltså fars dag igen. Har ni köpt något fint till pappsen då? Själv åkte jag till Stinsen och köpte en slips. Det var det enda jag kom på. Inte så roligt kanske, men vad annars kan man köpa?
Jag tycker faktiskt att det är lite dåligt. Jag menar det finns ju mors dag och fars dag och så där, men när är barnens dag?! Okej, det finns typ någon dag som heter typ Världens barn dag, eller nåt, men hur ofta firar man den? Det står ju inte i affärerna " Köp något till ditt barn på barnens dag och visa hur mycket du uppskattar allt han/hon gör för dig. Köp en nalle idag. Ta 3, betala för 2".
Okej, nu är jag kanske lite orättvis. Föräldrarna betalar i princip allting vi köper, och all mat och sånt. När får de någonting av oss? Inte ofta. Vi får massor av julklappar och presenter av dem, de får en av oss. Så det är kanske inte så dumt att man har mors dag och fars dag.

Vad tycker ni egentligen? Borde man fira barnens dag? Eller räcker det med far- och morsdag?

/Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: KATYABABE

De störda tonåringarnas dag!! Dagen då shopping är billigt, skolan är stängd, och det är PARTY EVERYWHERE!!!! :D:D min favoritdag skulle det vara haha <3

2009-11-08 @ 20:20:50
URL: http://katyababe.blogg.se/
Postat av: seyma

haha, ktya jag håller helt JÄVLA med dig haha

2009-11-09 @ 08:05:50

Kommentarer tycker vi bra om!<3 :

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Har du blogg?

Vad var det nu du ville säga?:

Trackback
RSS 2.0