Apropå kedjebrev

Hur många tycker om kedjebrev? Jag tycker bara dom är ivägen och irriterande. Nu pratar jag inte om alla roliga saker som alla dessa tester och gerjer. Sånna har jag inget imot. De kan istället pigga upp mig om jag har en dålig dag. Jag menar sånna där: "skicka detta till alla på din kontaktlista annars händer blabla blabla... o.s.v." Dem är tråkiga och irriterande. Men jag går just nu igenom mina mail och hittar massor av alla dessa roliga mail. Jag kolla igenom den där så man skriver siffror och sen namn och gejs brevid.


2 = personer man måste berätta om det för. (Jag skrev 20)

3 = den man älskar
(Haha tog en random kille i klassen, nån som kan gissa vem det blev?)

4 = Den man bryr sig mest om.
(Där blev det tydligen mamma, men skulle omöjligt kunna välja en person, det finns så många personer som betyder mycket för mig.)

5 = Den som känner mig bäst.
 (hahaha, jag dör! nån som vill gissa på den med?)

6 = Personen bringar mig lycka.
(Emma! Du sprider verkligen glädje nu när du är frisk igen!)

7 = En person jag tycer mycket om men inte kan komma underfund med.
(tror ingen vet vem det är... men min kompis i alla fall ;)

8 = den låten man skrivit kopplas ihop med personen man älskar.
(Mitt svar: right here right now)

9 =
är melodin för sjujan. ( Let it be?)

10 = Mitt sinne och mina tankar.
(Beat it, haha jag måste vara arg! :P )

11 = Min åsikt om kärlek.
(Ja här svarade jag paprazzi, ???)

Inte mycket stämde. Men lite kul var det, eller för mig i alla fall. Ni kanske inte tycker det. Menmen ni behöver ju inte läsa det ;)

Men återingen så hälsar vi till alla sjuka! Ellen och Katya får ta och bli bättre snart.
Krya på er tjejer<3

Kram<3
/Tilda


Kommentarer
Postat av: KATYABABE

sv: Jag mår bätte nu, men hostar fortfarande asmycket så jag kommer först på måndag för att inte smittas.



Hur äre i skolan då? <3

2009-11-05 @ 21:35:03
URL: http://katyababe.blogg.se/
Postat av: emma

naw! as kul grej! älskar såna grejer! haha!

du är min lilla lyckobringare du me!

puss ses!

2009-11-05 @ 21:57:39
URL: http://gulabilar.blogg.se/

Kommentarer tycker vi bra om!<3 :

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Har du blogg?

Vad var det nu du ville säga?:

Trackback
RSS 2.0