Äntligen bättre!

Nu har jag varit sjuk i över en vecka, och börjar äntligen må bättre! Det är så tråkigt att vara sjuk! Det jobbiga var att jag aldrig trodde jag skulle bli bättre, jag mådde liksom bara sämre och sämre för varje dag i fem dagar! Det var inte så roligt! På måndagen var jag bara lite trött och hade typ en halv grads feber. På fredagen hade jag 40-graders feber, kunde knappt andas, hostade i princip 60 gånger per minut (lite överdrivet kanske, men det var nästan så, jag lovar!), en blodig hals, ett huvud som dunkade och ont i nacken, ryggen och axlarna! Det var jätteroligt! (Stor ironi!) Men sen fick jag i alla fall medicin som hjälpte, så förmodligen har jag haft någon sjukdom som hette något konstigt som gjort att jag mådde sämre och sämre och av den sjukdomen har jag förmodligen fått lunginflammation! Det är inte säkert, men förmodligen är det så. Annars skulle jag inte blivit bättre av medicinen. Men nu mår jag i alla fall bättre, så jag kanske kan komma till skolan imorgon. Annars kommer jag väl på onsdag. Det jobbigaste med att vara sjuk är ju att det är så mycket att plugga när man blir frisk! Den här veckan har jag tre prov att plugga till, och jag har inte orkat göra någonting hemma. Jag kanske orkar plugga lite senare idag.

Jag hörde att det var många andra som också mådde lite dåligt, så krya på er allihopa!

/Rebecka <3

Kommentarer

Kommentarer tycker vi bra om!<3 :

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Har du blogg?

Vad var det nu du ville säga?:

Trackback
RSS 2.0