Grinchen <3

Jaaaaa, grinchen visas som vanligt i år igen. I år på kanal 5, lördagen den 19 dec kl. 13.30. Gud vad jag älskar den filmen. Den bästa julfilmen som finns. Alla har väl sett den, eller har ni det? Första gången jag såg filmen tyckte jag att grinchen var ganska läskig. Men ju fler gånger jag såg den så blev han mindre och mindre läskig. Nu är han nästan lite gullig, asså till beteendet. Den gröna håriga delen är inte den bästa. ;) Hur som helst kan jag knappt vänta. Ska ni se den?

Kram<3
/Tilda




Kommentarer
Postat av: seyma

Hört att Taylor Momsen från gossip girl är med i grinchen (Y) (;

2009-12-14 @ 08:34:37
Postat av: LINA

Jag blir helt förbannad! Den ska ALLTIG gå typ 22a men iår har dom lagt den så sjukt tidigt! Blir så jävla besviken!

;)

2009-12-14 @ 22:51:13
Postat av: seyma

när ska den gå då ? :O

svaret på frågan tilda : Nej nej nej nej och återigen nej (;

2009-12-15 @ 07:55:03

Kommentarer tycker vi bra om!<3 :

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Har du blogg?

Vad var det nu du ville säga?:

Trackback
RSS 2.0